2017. július 14., péntek

Ó, hogy megint én?


Drága kitartó olvasóim, feliratkozóim és azok, akik lassan már egy éve várják az újabb fejleményeket a történettel kapcsolatban! 
Nem tudom, hogy emlékeztek-e még rám, vagy arra a pár fejezetre, amit eddig közzétettem a blogon, viszont most egy hatalmas bejelentéssel jöttem nektek, ami számomra egy igen nagy döntés volt. Mégpedig, hogy a blog átírásra kerül, mivel így több, mint fél év után elolvasva a történetet bevallom, elborzadtam. Úgy érzem, hogy most egy kis magyarázattal tartozom nektek. Időhiány? Igen. Lustaság? Igen. De ez mind az iskola miatt volt. Utolsó előtti évem, kikaptuk a tételeket. Viszont az utolsó évem még húzósabb lesz, mint azt vártam. Viszont elhatároztam, hogy nem, nem fogok felhagyni ezzel a történettel, és ha már a történeteknél tartunk, indítottam egy másik blogot is, viszont erről a bejegyzés végén többet megtudhattok.
Visszatérve erre a blogra, igen, ha minden jól megy, az egész történet át lesz írva, és amit eddig megalkottam, folytatni fogom, nem fogom veszni hagyni. Remélem azért még vannak páran, akik emlékeznek erre a kis elcseszerintett blogocskára, és érdeklődve várják majd a folytatást.
Most pedig akkor jöjjön is a másik blog, remélem elnyeri a tetszéseteket! 


Hagyd elmenni [Loch Nes-i szörny ff]


Fülszöveg: "A szüleink úgy tervezték, hogy csak egy hétre jövünk el nyaralni. Aztán kicsit másképpen alakultak a dolgok: kiköltöztünk Skóciába, a Loch Ness-i tó melletti kisvárosba, Invernessbe. Rebekával, a nővéremmel épp a tóparton játszottunk; lapos kavicsokat gyűjtöttünk a gyűjteményembe, mikor egy nagy tojást találtunk a parttól nem messze. Úgy döntöttünk, hogy hazavisszük. Egyik este vihar volt és arra jutottunk, hogy lemegyünk apánk régi műhelyébe megnézni a tojást. Mikor leértünk, csak a tojás héjának villogását láttuk a villámoktól, viszont ami benne volt, az mindkettőnket meglepett.„

Dávid és Rebeka különlegesnek érezheti magát, hogy felnevelhettek egy ilyen ritka lényt, pedig semmit nem tudnak róla. A tudatlanságnak pedig lassan meg is lettek a következményei.


Visszatért,
Sandra L. Collins [S]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése